«ԶՈՐԱՎԱՐ ՍԵՊՈՒՀ» ՊԱՏՄԱՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԿԱՅՔ


Նկար

Ինչպես ճիշտ օգտվել հեռախոսից

23/06/2020

<p><span style="font-size:12pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Գիտականորեն ապացուցված է, որ հեռախոսի օգագործ</span><span style="font-family:Sylfaen">ու</span><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">մը առօրյայի տարբեր բնագավառներում, հատկապես գործնականում, զբաղեցնում է &nbsp;4-27 % աշխատանքային ժամ: Բացի այդ,&nbsp; հեռախոսը համարվում աշխատանքի խթանիչներից մեկը: Գոյություն ունեն հեռախոսով շփվելու մշակույթ և ձև, որին ոչ բոլորն են տիրապետում: Այդ մշակույթը պետք է, ցանկալի է և հնարավոր է սովորել: </span></span></span></p> <ol> <li><span style="font-size:12pt"><span style="tab-stops:list 36.0pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Եթե Դուք շատ կարևոր գործ եք անում, և հեռախոսազանգը խանգարելու է Ձեզ, եթե պատասխանեք դրան, ուրեմն ավելի լավ է չպատասխանել զանգերին, քան պատասխանել կոպտությամբ: </span></span></span></span></li> <li><span style="font-size:12pt"><span style="tab-stops:list 36.0pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Կարող եք պատասխանել զանգին և բարեխղճորեն ասել, որ Ձեզ զանգահարեն մի քանի րոպեից կամ սպասեն Ձեր զանգին:</span></span></span></span></li> <li><span style="font-size:12pt"><span style="tab-stops:list 36.0pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Եթե գրասենյակում մի քանի աշխատաակից կա և Ձեր հեռախոսին զանգ է գալիս, պետք չէ ձայնը բարձրացնել, քանի որ զանգահարողի ձայնը չի լսվում, դրանով կխանգարեք մյուսներին: Փոխարենը հարկավոր է խնդրել տվյալ անձին, որ զանգել է Ձեզ, խոսել մի քիչ ավելի բարձր:</span></span></span></span></li> <li><span style="font-size:12pt"><span style="tab-stops:list 36.0pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Գրասենյակաին աշխատանքում զանգերի դեպքում ավելի կանոնակարգված և ցանկալի է լինում, եթե &ldquo;Ալլօ, լսում եմ&rdquo; և այլնի փոխարեն, պաասխանեն` ասելով գրասենյակի կամ կազմակերպության անունը` շփոթություն չառաջացնելու համար:</span></span></span></span></li> <li><span style="font-size:12pt"><span style="tab-stops:list 36.0pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Ցանկալի է աշխատակցուհուն զանգահարել օրվա 2-րդ կեսին, որպեսզի նա աշխատանքից չկտրվի: Եթե շտապ չէ, եթե նախօրոք չեք պայմանվորվել, վարվեք այդպես:</span></span></span></span></li> <li><span style="font-size:12pt"><span style="tab-stops:list 36.0pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Եթե կարևոր խոսակցություն է և պետք է ձայնագրել, ապա անպայման արեք դա` առանց ամաչելու:</span></span></span></span></li> <li><span style="font-size:12pt"><span style="tab-stops:list 36.0pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Եթե զանգահարել են գրասենյակ և ցանկանում են զրուցել աշխատակցի հետ, սակայն նա բացակայում է, չի կարելի, ավելի ճիշտ, գեղեցիկ չէ պատասխանել` տեղում չէ, և վերջ: Ցանկալի է տալ ավելի կոնկրետ պատասխան, ինչպես` դուրս է եկել, զաննգահարեք մի քանի րոպեից:</span></span></span></span></li> </ol> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><span style="font-size:12pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Աղբյուրը` pravilno.ru<br /> Թարգմանեց Աննա Հակոբյանը</span></span></span></p> <p><span style="font-size:12pt"><span style="font-family:'Times New Roman'"><span lang="EN-US" style="font-family:Sylfaen">Կայքի խմբագիր` Աննա Հակոբյան, Generalnews.am</span></span></span></p>